Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 6
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 54,560
Najnowszy Użytkownik: ~koqkabpim60
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


Prime World

Jako jeden z niewielu miałem okazję uczestniczyć w transmisji na żywo z targów E3 w ubiegłym roku kalendarzowym. Dzięki uważnym obserwacjom w pamięć zapadła mi szczególnie jedna gra „Prime World”, która wtedy została okrzyknięta mianem konkurenta dla takich gier jak League Of Legends oraz DOTA 2, ze względu na podobny silnik i motorykę gry. Demko na podstawie, którego piszę owy art, dało się obejrzeć na trzeźwo, a niekiedy nawet podskoczyć z wrażenia. Będzie to zdecydowanie najdłuższy artykuł w sieci z pośród tych odnalezionych dla porównania, gdyż chcę ją wam bardzo dokładnie opisać i przybliżyć.

Prime World

Podczas oglądania video-recenzji moją uwagę przy stoisku firmy Nival Interactive zwróciły dwie rzeczy:, 1) jako jedyni mieli open bar dla graczy 2) przy ich stoisku stały trzy bardzo seksowne hostessy rozdające każdemu zainteresowanemu lampkę wina i upajały swoim spojrzeniem. W prezentacji można było zobaczyć prototyp bitewnego czołgu w kształcie żaby. Była to najzabawniejsza rzecz, jaką można było zobaczyć na targach E3 zaprezentowana oczywiście przez studio Nival. Prime World jak zostało to powiedziane zaprojektowane zostałoby zjednoczyć graczy podobnych już istniejących gier takich jak „LOL” czy „DOTA 2”. Gra łączy w sobie systemy kooperacji pomiędzy graczami, posiada aspekty socjalizacyjne, ponieważ dostępna będzie na platformie FACEBOOK no i oczywiście oparta będzie na najbardziej rozpowszechnionym na świecie gatunku gier, jakim są MMORPG’i.

Prime World

W Prime World, gracze będą musieli wybrać jedną z pośród dwóch początkowo istniejących ras – jedną będzie ztechnokratyzowane, racjonalistyczne społeczeństwo bazujące na aspektach estetycznych podobne do tego, jakie funkcjonowało w czasach renesansowej Europy. Drugim tworem zbudowanym na kształt rasy/nacji będzie społeczeństwo, którego obraz będzie bazował na wojownikach ściśle powiązanych z naturą, wykorzystujących jej energię i potencjał, przedstawione w bardzo bajkowy i malowniczy sposób. Grywalne postacie będą oczywiście nazywane „Herosami/Czempionami” a każda z opisywanych powyżej nacji będzie miała dostęp do uniwersalnych jak i tych tylko i wyłącznie powiązanych z daną frakcją. Prime World będzie opierać się na systemie „click-to-move” podobnie jak zwykliśmy to oglądać w konkurencyjnych grach. Oczywiście, twórcy będą dawali graczowi możliwość posługiwania się również klawiaturą na zasadzie „hotkey’ów”. W przeciwieństwie do LoL’a, w tej grze od czasu do czasu będziemy mogli kierować także „jednostkami zwanymi w LoL’u creep’ami bądź minionami”. Porównując te dwa alternatywne systemy sterowania, uważam, że łatwiejszy w obsłudze i przystępniejszy dla gracza jest system kliknięć myszką – gdyż za pomocą prawego przycisku myszy – jesteśmy w stanie wykonać większość potrzebnych nam w grze manewrów.

Prime World

Słowo 'prime " oczywiście uznawane, jako słowo klucz w nawiązaniu do owej gry, określa to, w jaki sposób fabuła odnosi się do postrzegania wewnętrznego świata a także do systemu monetarnego pozwalającego naszym bohaterom na swój rozwój i wzmacnianie. Obie frakcje będą natomiast używać waluty kreślonej rzecz jasna, jako „Prime” do rozbudowy własnych jednostek a także do zaopatrzania się w lepszy sprzęt. Nie mogłem dokładniej przyjrzeć się gameplay’owi (ze względu na to, że wyłączną podstawą mojej recenzji jest video) i nie wiem, do czego jeszcze może być używana waluta „Prime” jak i w jaki sposób działa mechanika jej zdobywania. Jednak to, co udało mi się zobaczyć to, to, że współczynnik „Prime” wzrasta podczas zabijania innych graczy jak i podnoszenia poziomów własnych budynków i widoczne jest to za pomocą interfejsu przedstawionego w kształcie butelki, która zaczyna się wypełniać. W momencie, w którym nasza postać zarobiła wystarczającą ilość punktów „Prime” będziemy mogli je przeznaczyć na rozbudowę naszych mocy w postaci specjalnych umiejętności, ekwipunku oraz talentów wzmacniających poznane dotychczas czary.

Prime World

Podczas oglądania naszego demo, Journos( jeden z głównych developerów Nival’a) grał frakcją IMPERIUM, która zdecydowanie sprzyja rozwojowi technologii. Wybrał on postać jeźdźca na żabie, który wygląda jak wiking na szczycie gigantycznej żaby. „Frogrider’s” to rodzaj specjalnej jednostki, która bardziej sprawdza się podczas niszczenia wrogich budynków aniżeli w walce w zwarciu. Ich najlepszym i najefektywniejszym talentem jest atak za pomocą ogromniastego języka, który to przyciąga wrogów do siebie czyniąc ich łatwym kąskiem. Można również za jego pomocą przyciągnąć jednostki sojusznicze, aby wybawić ich z opresji a niekiedy uratować im życie. O dziwo zaskakującym elementem w grze będą tak zwane efekty uboczne używania przez nas umiejętności. Chodzi tu o to, że dana zdolność będzie miała procentową szansę na spowodowanie określonego w jej opisie skutku. Mianowicie w przypadku żaby jest to szansa, że efektem niepowodzenia będzie to, że sami owiniemy się językiem, co uniemożliwi nam dalszy ruch przez 5s.

Prime World

Rozgrywka jest dosyć prosta. Każdy członek zespołu przejmuje kontrolę nad pojedynczymi stanowiskami wartowniczymi a w samej rozgrywce może uczestniczyć nawet do 7 graczy. Doszły mnie słuchy, że gra będzie również dostępna za pośrednictwem platformy FACEBOOK, choć nie wiem, w jaki sposób chcą umieścić tak zaawansowany silnik w przeglądarce. Wśród ciekawszych rzeczy zamieszczonych w grze wydaje się być idea „terraforming’u”. W Prime World podczas zdobywania terytorium przeciwnika, zdobyte przez nas włości, jak i elementy środowiska będą przekształcać się w zależności od tego, jaką rasą będziemy grali. Będą one przybierać wygląd charakterystyczny dla danej epoki, w jakiej aktualnie znajduje się nasza frakcja i zawierać elementy architektoniczne właściwe dla naszego społeczeństwa, którym posługujemy się w grze.

Prime World

System ten został już wcześniej zastosowany w znanej grze z serii GTA a mianowicie San Andreas – gdzie podczas wojny gangów nasze terytorium oflagowywane zostawało cechami charakterystycznymi dla danego gangu – z tymże w tej grze będzie to o wiele bardziej wciągające. Innym pomysłem, jest to, że gracz podczas podróży po mapie będzie mógł zagrać w różne mini gierki, – za które otrzymywać będzie buffy. Podczas odtwarzania trybu mini gry – Twoja postać zostaje wyłączona dla przeciwników, – co nie oznacza nic więcej aniżeli to, że będziemy całkowicie bezpieczni. Myślę, że jak na 10 minut przygody z ta grą – ten opis w miarę pełnie opisuje to, co ta gra ma nam do zaoferowania. To, co jednak zobaczyłem, zachęciło mnie do podjęcia prób o zakwalifikowanie się do beta testów, – które dostępne będą jeszcze w tym roku. Ta pojedyncza łezka, która spłynęła po moim policzku po zakończeniu oglądania dema, była efektem kurzu wiszącego gdzieś w powietrzu w moim przytulnym pokoiku, w, którym to opracowuje dla was teksty. Przysięgam;)

Wydawca: Nival Network
Gatunek: Strategiczna/MOBA
Kategorie wiekowe:
Odnośniki:
Oficjalna Strona: http://en.playpw.com/
OS: Windows
Wymagania:
DirectX 9.0c
Procesor: 1,4 GHz
Pamięć RAM: 1 GB
Karta Graficzna: 64 MB
Dysk Twardy 4 GB
Inne: Mysz, Klawiatura, Głośniki
Plusy: +
Minusy: -
Rozmiar Pliku Instalacyjnego: Brak Danych !

Galeria:

Szybkie Linki:

Autor: | Data: 01/04/2012 23:36

Oceń grę:




Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG