Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

Reklama:

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 3
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 58,379
Najnowszy Użytkownik: ~Aileenbxr
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


SUN Online

SUN Online

    Choć pierwotnie wydany w Azji w 2006 roku. Sun Online, dzięki konsekwentnej realizacji aktualizacji i rozszerzeń gry, stał się jednym z najbardziej oczekiwanych tytułów MMORPG w USA w 2009 roku. Zaraz dowiecie się dlaczego. Moja reakcja na pierwszy rzut oka na SUN'a, nie zrobiła wielkiego wrażenia, raczej zupełnie odwrotne. Cztery dostępne klasy; Valkyria - atakująca na dystans, władająca dwoma kuszami, Elementalist - czarownik rzucający zaklęcia ciemnej strony mocy , Berserker - wojownik walczący w zwarciu, zadający ciężkie obrażenia, Dragon Knight - rycerz władający włócznią. Limit opcji konfiguracji wyglądu, (mianowicie możemy dostosować tylko cztery rodzaje uczesania i rodzaje twarzy) oraz brak możliwości zmiany płci, wprowadził moje nastawienie na kolejne zwyczajne fantasy MMORPG bez żadnych rewelacji, natomiast pozostałe elementy utwierdziły mnie w przekonaniu ,że jednak nie ocenia się książki po okładce i jednak warto zagłębić się troszeczkę dalej.
    Dzięki aktywnej fabule zaprezentowanej w SUN Online, każda z wybranych przez nas postaci oferuje, zupełnie inne, indywidualne historie, które poznajemy wraz z postępem przemierzania świata. Czego przykłady mamy już na samym początku gry, kiedy np. odkrywamy ,że startowa lokacja która była wcześniej zaludniona przez przyjaznych NPC, teraz ich tam po prostu nie ma. Kontynuując natykamy się na pierwszą instancje, którą rozpoczyna, krótki przerywnik filmowy, mówiący nam o szczegółach związanych z fabułą; w jakim celu znaleźliśmy się w danym miejscu, a kończy walka z trzygłowym demonem Cerberem. Sama rozgrywka jest przyjemna, grafika jest na dość wysokim poziomie jak na darmowe MMO, a oprawa audio również cieszy i zatrzymuje na dłużej. Jak już wspomniałem, efekty wizualne w SUN Online są rzeczywiście imponujące.
    Wszystko zaczynając od modelu postaci, zaprojektowanych pancerzy po koreański styl otoczenia, oraz zmagania z troszeczkę większymi od nas stworzeniami, skutecznie doprawiają całości, a ścieżka dźwiękowa skomponowana przez legendarnego Howard'a Shore'a ( odpowiada za muzykę we "Władcach pierścieni" ) dokłada pięknego aromatu. Jednak oszałamiająca szata graficzna, wciągająca fabuła czy bardzo dobra ścieżka dźwiękowa, nie były czynnikami dzięki, którym zostałem przy tej produkcji na dłużej, ale były to bardziej niezwykłe, innowacyjne efekty wizualne wykorzystywanych przez nas umiejętności, rozwój postaci, i co najważniejsze, świetnie zaprojektowane instancje, oraz scenariusze walki. System walki dostarcza własną markę innowacji, początkowo poprzez możliwość wyboru jednej z dwóch broni, dla każdej klasy, a następnie, postawa, która drastycznie zmienia styl walki naszego bohatera. Na przykład, gdy wyekwipujemy Dragon Knight'a włócznią zaczyna skupiać zadawane obrażenia nad jednym wrogiem, a dzięki postawie multi-mob koncentruje się przeciwko większej ilości wrogów, oferując możliwość walki przeciwko sześciu różnym wrogom jednocześnie. Następnie, w miarę upływu czasu, oraz osiąganego doświadczenia, rozwijamy naszą postać z każdym levelem, czyli przyznając punkty umiejętności do wielu różnych specjalności, oraz możemy również pozwolić sobie na zakup umiejętności, specjalnie dostosowanych do naszych indywidualnych potrzeb.
   System walki i rozwoju, w połączeniu z dużym pięknym światem - oskryptowane instancje i zdumiewający widok, sprawia, że Sun zasługuje na więcej niż poświęcenie naszego czasu - mianowicie możliwość tworzenia własnych lokacji zadaniowych, instancji PvP. Battlezones, jak się je nazywa, oferują możliwość konfiguracji wszystkiego; od wyboru mapy do rodzaju wrogów, oraz ich poziomu, co pozwala całkowicie zaprojektować pole bitwy według naszych upodobań , oraz pozwala na sposób stylu gry, sprowadzony do własnego osobistego "widzimisie". Niestety zbyt kolorowo być nie może, tudzież Sun Online jest wciąż daleki od stania się idealnym MMO w krajach i obszarach poza Azją. Mimo tego, że koncepcja, oryginalność jest niesamowita, prawdą jest, że największą role odgrywają szczegóły, pamiętajcie diabeł tkwi w szczegółach. Nie inaczej jest w tym przypadku. Interfejs użytkownika jest troszkę ubogo skonstruowany, często ignorując nasze polecenia. Czasami kamera płata figle, postać zaczyna biec w przeciwna stronę, a kiedy chcemy zmienić kierunek mamy poczucie jakbyśmy kierowali ciężarowym pojazdem, gdyż możliwość strefowania została całkowicie wyłączona. Dodatkowo, a właściwie minimalnym powodzeniem cieszy się świat PVP, oparty na systemie przypominającym ten z Lineage 2; trzymając klawisz CTRL gracze mogą siebie atakować. Jest to niepraktyczne i niepotrzebne, w ogóle nie mam pojęcia i można byłoby długo zastanawiać się dlaczego twórcy poszli takim śladem zamiast go ominąć, gdyż z mojego doświadczenia praktycznie każda próba ataku jest bezsensowna i tylko irytuje nie trafiając celu. Oczywiście, zawsze istnieje możliwość poprawy, i to jeszcze na bardzo wczesnym etapie jego przejścia z rynku azjatyckiego do USA i Europy.
   Miejmy nadzieję, że wraz z upływem czasu takie drobne mankamenty zostaną wyeliminowane, a ścieżki którymi mogą pójść twórcy mają wyraźny potencjał, i naprawdę mogą wiele zmienić w sposobie postrzegania gatunku darmowych MMORPG. Ograniczone możliwości dostosowania postaci, matowy i ubogi interfejs, wykluczają Sun'a z pozycji, która mogłaby konkurować z tytułami pay-to-play (P2P) Zastosowanie innowacyjnych stworzonych przez graczy obszarów bitwy, wspaniałej oprawy dźwiękowej i efektów wizualnych jest niemal gwarancją sukcesu w dziedzinie F2P. Także jest to konieczna do "posmakowania" pozycja dla wszystkich miłośników fantasy, oraz weteranów MMORPG.
Wydawca: NeoFun
Gatunek: Fantasy
Kategorie wiekowe:
Odnośniki:
Oficjalna Strona: http://sunonline.webzen.com/
OS: Windows
Wymagania:
DirectX 9.0c
Procesor: 2,4 GHz
Pamięć RAM: 1 GB
Karta Graficzna: 128 MB
Dysk Twardy 4 GB
Inne: Mysz, Klawiatura, Głośniki
Plusy: + Dobrze opracowany system umiejętności
+ Każda z klas ma swoją własną historię
+ Duży i pięknie zaprojektowany świat
+ Mnóstwo opcji PvP
+ Dobre animacje umiejętności
+ Wiele dostępnych Questów
Minusy: - Ograniczenie modyfikacji postaci
- Niezgrabny interfejs
- Tutorial mógłby być lepszy
Rozmiar Pliku Instalacyjnego: Około 2,5 GB

Galeria:

MMORPG MMORPG MMORPG
Szybkie Linki:

Video:

Autor: | Data: 12/06/2011 13:25

Oceń grę:




Komentarze
Illidian dnia czerwiec 16 2011 18:35:49
Super gra elegancko mi sie w nia gralo polecam biggrin
koteksra1 dnia czerwiec 18 2011 08:19:15
wymagania niezle ma ta gra procek 2.4 1GB ramu no akurat tyle mam ale komp mi tego nie uciagnie razzsad
Illidian dnia czerwiec 26 2011 08:21:31
Miałem Dragon Knighta Fajnie się nim miałem wnim do wyboru dwa jednoręczne miecze lub włocznie
w hunterce do wyboru były dwie kusze lub harpun
i tyle resztą klas nie grałem wiec nie wiem
Promyk dnia lipiec 26 2011 18:01:12
KUrde mam nawet 2 gb ramu ale mam 1.6 ghz procesor 2-rdzeniowy jak myślicie pociągnie?
Raptile dnia sierpień 07 2011 14:36:53
Dużo ludzi w to gra?
Wampirek789 dnia wrzesień 10 2011 07:49:31
Ja mam 64lvl ele faceta i powiem ze sie spoko gra ale te skile na filmiku są stare kilka jeszcze jest tamtych ale teraz są w du.. lebsze skile ;Dyes
Wampirek789 dnia wrzesień 10 2011 07:51:49
O i Raptile tak duzo w m triegel to jest sporo ciogle sklepy sklepy .. na calej mapce a triegel jest ******is*** dużeeekeek
sparrow1990 dnia czerwiec 07 2013 09:16:42
Webzen niedawno ogłosił zamknięcie serwerów...

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG