Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

Reklama:

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 58,379
Najnowszy Użytkownik: ~Aileenbxr
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


Sho Online

Sho Online

    Sho Online kolejna produkcja gatunku MMORPG 3D fantasy wydawana przez Neofun. Chociaż gra na pewno nie może konkurować z darmowymi tytułami jak czy Atlantica Online czy Runes of Magic, to gra się dość przyjemnie. Prawdę mówiąc, Sho Online jest wartościową produkcją wolnej sceny MMORPG, posiada atrakcyjny system PvP i szybkie raty zdobywanego doświadczenie, wystarczająco wysokie, aby utrzymać graczy bez poczucia zbyt łatwej rozgrywki. Po pobraniu i zainstalowaniu gry (800 MB klienta), rozpoczęła się moja przygoda w świecie Sho Online.
    Po uruchomieniu klienta i zalogowaniu się do gry, byłem rozczarowany, dowiedziałem się, że gra udostępnia nam tylko trzy klasy: Warrior, Assassin, i Soolsa. Dla tych wszystkich, którzy drapią się w głowę zadając sobie pytanie: „Czym do cholery jest Soolsa?”, odpowiedź jest następująca „Soolsa” jest to coś w rodzaju Maga. Nie jestem pewien, dlaczego niektóre MMORPG decydują się na całkiem nowe, niespotykane wcześniej nazwy archetypów, ale po prostu to robią, co tylko wprowadza zamieszanie. Można się zastanowić, co było takiego złego w słowie "mag", że programiści musieli zmienić jego nazwę na "Soolsa" ? Fakt, że gra ma tylko trzy klasy postaci nie byłby zbyt rozczarowujący, jeśli składa się na to wiele widocznych osiągnięć, ale na pewno tak nie jest, skoro Sho Online ma tylko dwa drzewka rozwoju w danej klasie i są one dostępne na poziomie 10. BR>   Jedyne pozytywne doświadczenia miałem podczas tworzenia postaci, mianowicie mamy możliwość ingerencji w charakterystyce wyglądu: możemy zmienić fryzurę, twarz i płeć. Gra wydaje się w miarę przyzwoitym tytułem, jako że główny mankamentem jest ograniczona liczba klas, nadszedł czas na kilka pozytywnych kwestii. W odniesieniu do samej gry, Sho Online ma kilka świetnych funkcji. System umiejętności, choć nie jest skomplikowany, ma wystarczająco dużą liczbę umiejętności, aby utrzymać. Każdy punkt, który zainwestowałem w umiejętność „Bone Breaker” (łamacz kości) mojego Warriora pokazuje zauważalne różnice w wysokości zadawanych obrażeń.
  System umiejętności gry jako całość jest solidną konstrukcja, każda klasa ma dość umiejętności, aby gracze mogli samemu określić ścieżkę rozwoju swojego bohatera. Natomiast Dzięki za wszystko wysokiej stopie przyznawanego doświadczenia, gracze początkowo szybko zdobywają kolejne poziomy, co jest dla wielu graczy bardzo istotną cechą decydującą o wyborze danej gry MMO. BR>   Jak powiedziałem wcześniej, moim największym zarzutem w Sho Online jest, ograniczona liczba grywalnych klas i awanse, ale skoro już uskarżałem o tym, używam niniejszego ustępu do kolejnych mniejszych negatywnych aspektów gry. Sho Online nie posiada zbyt wielkiej społeczności graczy. Teraz zaludnienie terenu gry może nie być istotnym problemem dla gier MMO, ale dla gier MMORPG, społeczność jest istotna gdyż dosłownie tworzy świat gry, bez nich taki świat jest po prostu nudny. Gry tego typu są po prostu jest bardziej atrakcyjne, gdy na przykład spotykamy grupę początkujących graczy, zadających pytania czy biorących udział we wspólnym grindowaniu pierwszych potworów. BR>   Niestety Sho Online posiada bardzo małą społeczność graczy i są to zazwyczaj postacie z dużo wyższym levelem, którzy najczęściej są w grze od momentu jej uruchomieniu, i to jest jeden z głównych powodów przyciągania niezbyt wielkiej liczby nowych osób do świata gry. Wydawca najwyraźniej nie stosował reklam, które pomogły by zlikwidować ten problem. BR>   W każdym bądź razie pójdźmy dalej, nieciekawym elementem Sho Online, jest niezwykle brzydki interfejs. Nie jestem pewien, kiedy Sho Online oficjalnie został wydany, ale sam interfejs mówi za siebie, że gra została wydana ponad dekade temu w 1999 roku. Oczywiście, te informacje są przedstawione również w sposób zorganizowany, co nie zmienia faktu, że ogólny interfejs wygląda starmodnie. Może jestem trochę zbyt krytyczny, ale dużą wagę przykłada się właśnie do interfejsu gry, ponieważ jest to jedyna rzecz, z którą będziemy przemierzać świat i wchodzić w przeróżne interakcje podczas całej naszej rozgrywki.
    Cóż, mimo że interfejs gry wygląda paskudnie, nie jest tragiczny. Sho Online skopiowało z Diablo 2 strony wyposażenia i elementy systemu, dzięki czemu gra staję się atrakcyjniejsza. Jedną z takich właśnie „atrakcji” Sho Online jest system PvP. Gra posiada dwie frakcje: Zhou i Yin, które są w ciągłej wojnie. Gracze z przeciwnych frakcji mogą się nawzajem zabijać w dowolnym czasie w świecie gry bez żadnej kary. Gra posiada również ciekawy „system wojny”, gdzie wszyscy gracze z każdej frakcji są przydzielani do walki w wojnie wszystkich obecnych serwerze. Gracze mogą korzystać ze specjalnych broni oblężniczych. Każda z trzech klas ma dostęp do dwóch rodzaju konkretnych maszyn oblężniczych, które możemy kontrolować w czasie wojny. W grze "system wojny" jest być może najbardziej interesujący i unikalny, gdyż gra się, nie tylko szybko i przyjemnie, ale także daje nam to sporo satysfakcji. Niezależnie od frakcji wygrywający "wojnę" otrzyma bonus sławy/reputacji, oraz punktów doświadczenia, zależną od ilości czasu.
   Sho Online posiada wiele innych ciekawych funkcji, które są warte wspomnienia. Gra posiada system rankingowy, który nagradza graczy nowymi tytułami na 10 poziomach. Gra posiada także inny system rankingowy, który jest ściśle związany z PvP. Gracze, którzy dobrze radzą sobie w "wojnie" nagradzani są specjalnymi tytułami od pokornych "Rekrutów" do "Generałów". Nasze odznaczenia w postaci otrzymanych tytułów i rang nie dają nam żadnych dodatkowych korzyści. Oprócz wszystkich wskazanych cech, gra posiada również Questy, crafting, gildie oraz szereg unikatowych bossów. Sho Online może mieć sporo trudności, z konkurującymi na rynku, bardziej popularnymi tytułami z gatunku gier MMORPG, ale gra się rzeczywiście przyjemnie.

Wydawca: Neofun
Gatunek: Fantasy
Kategorie wiekowe:
Odnośniki:
Oficjalna Strona: http://shoonline.neofun.com/
OS: Windows
Wymagania:
DirectX 9.0c
Procesor: 1,4 GHz
Pamięć RAM: 512 MB
Karta Graficzna: 64 MB
Dysk Twardy 4 GB
Inne: Mysz, Klawiatura, Głośniki
Plusy: + Automatyczne podnoszenie przedmiotów
+ Prosty, przejrzysty interfejs
+ Unikalny system combo
Minusy: - Brak umiejętności przed 10 poziomem
- Mała ilość opcji dostosowania wyglądu postaci
Rozmiar Pliku Instalacyjnego: Około 0,8 GB

Galeria:

MMORPG MMORPG MMORPG
Szybkie Linki:

Video:

Autor: | Data: 10/06/2011 17:40

Oceń grę:




Komentarze
chaotic66 dnia czerwiec 11 2011 10:10:17
Gra podobna do talisman online 3,5/5
koteksra1 dnia czerwiec 18 2011 08:17:08
nie lookne nie zagram nie oceniemad
ProLaGGer dnia lipiec 14 2012 11:27:33
To jest gorsze od Metina ...

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG