Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 53,799
Najnowszy Użytkownik: ~parkyny01
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


Scions of Fate

Scions of Fate

     Rozpoznawane jako gra MMORPG roku w 2005 przez Koreański Rząd, Scions lub Fate (lub Yulgang tak nazwaw Azji) zyskał łącznie już 100 milionów założonych kont gry. Po odniesionym sukcesie, Netgame zdecydował się na wydanie gry w Ameryce Północnej na początku 2007 roku. Mimo że nie cieszył się takim samym sukcesem jak w Korei, Scions of Fate jest prostą, przyjazną produkcją MMORPG z atrakcyjną grafiką.
    Wydawca gry Scions of Fate zdecydował, aby zmusić graczy do uruchomienia gry z oficjalnej strony, a nie z ikony na pulpicie. Na szczęście, klikając na ikonę przeglądarka otwiera się automatycznie, ale ten dodatkowy krok wciąż wydaje się niepotrzebny. Dodatkowo musimy mieć zainstalowany w przeglądarce (Firefox) specjalny plug-in Po uruchomieniu gry, gracze są witani przez fantastyczną oprawę audio osadzoną w orientalnych klimatach, trwającą, poprzez cały proces wyboru serwera oraz tworzenia postaci. Do dyspozycji mamy jeden serwer z trzema kanałami, które pomagają zaakcentować różnicę, między wersjami ludności azjatyckiej i zachodniej. Tworzenie postaci jest całkowicie niepozorne, mamy do wyboru 6 klas, ale dostosowanie wyglądu według naszych „widzimisiów” praktycznie nie istnieje. Nie możemy dostosować wyglądu fryzury lub twarzy, jedyne dostępne opcje wyglądu jest to sześć kolorów włosów oraz trzy rodzaje "głosów", które nie mają rzeczywistego zastosowania.
    Nowi gracze zaczynają podroż w małym miasteczku, jeszcze na początku warto wspomnieć o dwóch rzeczach w ciągu pierwszych kilku minut gry. Po pierwsze, grafika gry jest bardzo przyjemna dla oczu. Efekty wizualne nie mogą być technicznie imponujące, ale modele postaci i otoczenia oraz teren wyglądają wspaniale. Istnieje oczywisty wpływ anime na szatę graficzną, postacie mają duże oczy, a usta i nos są w postaci małych linii. Drugą uwagą jest brak Tutoriala (samouczka/treningu). Ruch odbywa się w prosty sposób, czyli "point & click" z możliwością dwukrotnego kliknięcia, które powoduje auto-atak. Zaczynamy z bronią w naszym ekwipunku, więc wyposażmy naszą postać przed jakimkolwiek atakiem na lokalne bestie takie jak rysie lub ropuchy.
    Kiedy zdobywamy poziom, na ekranie pojawia się komunikat, który informuje nas o wszelkich zadaniach, które stały się dostępne. Stopa zdobywanego doświadczenie porusza się w średnim tempie na kilku pierwszych poziomach, niestety niedługo zorientujesz się, jak powolne się staje zdobywanie kolejnych poziomów. Questów jest bardzo mało, dzięki czemu gracze grindują na tych samych zwierzętach przez kilka leveli jednocześnie. Długie godziny spędzimy w pobliżu pierwszego miasta walcząc przeciwko różnym stworzeniom leśnym do co najmniej 20 poziomu doświadczenia. Na szczęście gracze nie muszą się martwić o zbieranie złota za każdego zabitego moba, jest ono podnoszone automatycznie. Sprzęt i klejnoty wypadają sporadycznie od czasu do czasu, ale są to rzadkie dropy i łatwe do podniesienia poprzez szybkie kliknięcie myszy.
    Zdobycie pierwszych 10-ciu poziomów jest szczególnie nudne, ponieważ gracze nie mają opcji dostosowywania wyglądu wraz z wrastającym poziom wiec wyglądają przez cała grę tak samo. Istnieją cztery rodzaje atrybutów: Int (inteligencja), Str (siła), Vit (witalność) oraz Dex (zręczność) tutaj również nie mamy możliwości ingerencji w rozwój poszczególnych atrybutów, bowiem rozwój ich odbywa się automatycznie. Gracze nie otrzymają żadnych punktów umiejętności do poziomu 10, a jeśli to nowe umiejętności są przyznawane co kilka poziomów. W grze mamy Unikalny system combo skill, który pozwala graczom na zastosowanie łańcucha, aż do trzech określonych przez nas umiejętności i przekształcenia ich w jeden łańcuch potężnych ataków. Choć tego typu kombo atak wykorzystuje więcej chi (mana) niż przy użyciu umiejętności indywidualnie, zajmuje o wiele więcej szkody w krótszym czasie co jest dużym plusem.
    Po osiągnięciu poziomu 35, gracze mogą dołączyć jedną z dwóch frakcji. "The order" jest zoobowiązany do praworządności, podczas gdy "Chaos" składa się z wolnych duchem, którzy nie są zbyt przyjemni i są zdecydowanym przeciwieństwem orderu. Każda frakcja ma nieco inne style ubioru i rodzaje broni, ale co ważniejsze, członkowie wrogich frakcji mogą swobodnie atakować siebie nawzajem. Dodatkowo na poziomie 35 gracze mogą tworzyć własne domy, lub gildie. Domy mogą zostać uzyskane na poziomach (od 1-6) z darowizn członków i aktywności. Od 4 poziomu domu, członkowie dostają specjalne mundury.
    W Scions of Fate nie ma żadnej możliwości Craftingu, ale możemy polepszyć nasz sprzęt trzema różnymi metodami. Po pierwsze, gracze mogą zaklinać swój ekwipunek szmaragdami i szafirami. Te kamienie wypadają z potworów z losowymi statystykami, które są dodawane do przedmiotu, na którym są użyte. Nasz ekwipunek może również zostać zaklęty (enchanting) 2-4 razy z mniejszą szansą powodzenia za każdym razem. Drugą metodą jest poprawa, która wymaga rubinów. Skuteczne wzmocnienie zwiększa atak broni i obronę zbroi. Każda pozycja może zostać zwiększona do 10 razy, ale stopa niepowodzenia zwiększa się z każdym wzmocnieniem przedmiotu. Ostatnią metodą jest użycie kamieni ametystu, aby nadać ekwipunkowi specjalne bonusy, takie jak zwiększona szybkość ataku lub zdolność otrucia wroga. Ametysty nie wypadają z potworów, muszą zostać nabyte od NPC i mogą być stosowane do elementu nawet dziesięciokrotnie.
    Zwierzęta mogą służyć zarówno jako wierzchowce, oraz pomoc w bitwie, ale są dostępne tylko w grze w sklepie premium. Wydawcy starają się zachować i skupić uwagę graczy drobnymi elementami np. ikona sklepu jest zawsze wyświetlana z lewej strony ekranu, a po śmierci gracze są informowani, że jeśli są chętni, za kilka dolarów, mogą uniknąć kary straty doświadczenia. Zwykle obecność sklepów nie przeszkadza w grze, wiadomo jakieś dochody muszą zostać generowane, chociaż minimalne. Na szczęście, od poziomu 40 gracze mają swobodę handlu przedmiotami premium (np. zwierząt) z innymi graczami w zamian za przedmioty w grze, lub złoto. Sklepy Osobiste mogą być otwarte przez każdego i są prawdopodobnie najlepszym sposobem na zarabianie pieniędzy i finansowania kosztów modernizacji sprzętu.
    Scions of Fate
jest najbardziej typowym przedstawicielem MMORPG w jakie grałem. Grafika i grywalność są przyjemne w odbiorze, jednocześnie rozgrywka oferuje trochę emocji. Jeśli szukasz gry w stylu anime, niezbyt skomplikowanej, ten tytuł nadaję się na to aby dać grze szansę.
Wydawca: Netgame
Gatunek: Fantasy
Kategorie wiekowe:
Odnośniki:
Oficjalna Strona: http://fate.netgame.com/
OS: Windows
Wymagania:
DirectX 9.0c
Procesor: 1,2 GHz
Pamięć RAM: 256 MB
Karta Graficzna: 64 MB
Dysk Twardy 4 GB
Inne: Mysz, Klawiatura, Głośniki
Plusy: + Automatyczne podnoszenie przedmiotów
+ Prosty, przejrzysty interfejs
+ Unikalny system combo
Minusy: - Brak umiejętności przed 10 poziomem
- Mała ilość opcji dostosowania wyglądu postaci
Rozmiar Pliku Instalacyjnego: Około 0,7 GB

Galeria:

MMORPG MMORPG MMORPG
Szybkie Linki:

Video:

 

Autor: | Data: 10/06/2011 16:40

Oceń grę:




Komentarze
chaotic66 dnia czerwiec 11 2011 10:11:02
nastepna gra podobna do talismana 3/5
Promyk dnia lipiec 26 2011 17:56:35
NIe wiem gdzie ty tutaj widzisz podobieństwo do talizmana ja tu bardziej widze w tym Fieste online happy
Promyk dnia lipiec 26 2011 17:58:05
A i jeszcze mam pytanko zagrał bym jak by istniał tu system petów... Są zwierzaki ?

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG