Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

Reklama:

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 58,379
Najnowszy Użytkownik: ~Aileenbxr
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


Air Rivals

Air Rivals

    Air Rivals to gra gatunku MMOFPS - Sci-Fi wydana przez firmę GameForge w 2008 roku. Oryginalną wersją tej gry było Ace online stworzone w Korei i po raz pierwszy opublikowane w Ameryce Północnej przez Gala Net, w 2005 roku pod nazwą Space Cowboy Online. Lecz już w roku 2007 firma Gala Net było zmuszone do zamknięcia Space Cowboy Online z powodu wygaśnięcia licencji. Teraz ta gra powróciła, lecz miała się nazywać Flysis Online. Niestety przez problemy z prawami autorskimi, firma musiała zmienić nazwę na Air Rivals. Teraz gdy już wiadomo w jaki sposób powstała owa gra, czas opowiedzieć o niej samej. W grze mamy do wyboru gear czyli samoloty. Gra nie jest sama w sobie skomplikowana, lecz PVP (Player VS. Player) już jest, z czego mamy do wyboru aż 2 rodzaje tych pojedynków. W grze mamy do wyboru jedną z 2 frakcji BCU i ANI, które zawsze muszą ze sobą walczyć. Dlatego gdy zauważycie użytkownik z innej frakcji, macie do wyboru albo cię zaatakować albo uciekać. W 2 wypadku robi to kiedy wie że na pewno przegra.
    Tak jak w RPG są różne klasy i podklasy, tak i tu są maszyny i piloci. Są tu cztery rodzaje gear. A-Gear - jest to coś na kształt latającego czołgu, który jako jedyny z rodzajów gear potrafi lądować na każdej płaszczyźnie i jeszcze do tego poruszać się po niej. Jest to bardzo trudny przeciwnik dla wszystkich klas Gear. B-Gear - to coś na kształt bombowca, który radzi sobie również w walce powietrznej. Jest on łatwy do użytku dla nowych graczy, ale dla zaawansowanych graczy też się nadaję. I-Gear - jest on najszybszym gear w całej grze, dlatego jest można go nazwać myśliwcem. Najczęstszą i jednocześnie najlepszą strategią dla tej klasy jest strategia zaatakuj i uciekaj. Jest on przeznaczony do walki powietrze-powietrze, bo łatwo go zestrzelić w walce powietrze-ziemia. M-Gear - służy on przede wszystkim do wsparcia, bo jako jedyny rodzaj gear, potrafi leczyć siebie i towarzyszy. Potrafi on jeszcze wzmacniać towarzyszy, dlatego walka frakcji bez niego jest samobójstwem. Jest on dla początkujących użytkowników, trudnym rodzajem gear do opanowania. Z powodu tego że grindowanie nim na małym lvl, jest ciężkie i czasochłonne.
   Przed samą grą mamy do przejścia samouczki, które uczą nas podstaw sterowania, walki i jak używać podstawowych funkcji interfejsu. Nie są one wymagane, lecz dla początkujących użytkowników bardzo pomocne. Wracając do tematu PVP w Air Rivals jest jego 2 rodzaje, pierwszy to klasyczny PVP w którym użytkownik walczy z innym użytkownikiem. Łatwo w ten sposób zawieść początkujących graczy, którzy radzą sobie z Mobami, bo po prostu np. gdy trafi się nam przeciwnik używający I-Gear, bardzo możliwe że tylko 3-4 razy uda nam się go trafić, przez jego prędkość. Lecz gdy trafi się PvP, dwóch bardzo uzdolnionych i zaawansowanych graczy. Jest one bardzo wyrównane, a gdy jeszcze oboje używają I-Gear, to PvP jest bardzo widowiskowe. Drugim rodzajem PvP, jest walka frakcji, w którym walczy jednocześnie 2000 graczy, po 1000 na frakcje. W takich starciach wręcz wymagane jest M-Gear, które będzie leczyło i buffowało (w potocznym języku graczy, znaczy to wzmacniało). Nie są to małe pojedynki, dlatego by wiedzieć, co się dzieje na całym polu walki potrzeba kilkunastu lub żeby było dokładniej kilkudziesięciu osób. By wziąć udział w takiej walca, trzeba osiągnąć 11 lvl i dołączyć do jednej z dwóch frakcji. Oczywiście lepiej mieć o wiele większy lvl niż 11, by móc mieć ważniejszą rolę w walce i się do czegoś przydać. Bo łatwo zestrzelić na 11 lvl, a kogoś na jakimś wysokim lvl to przeciwnie. A nawet możliwe, że w ogóle się nie da, bo zanim nawet na niego nacelujemy, możemy zostać zabici.
    W MMORPG mamy statystyki typu mana, obrona itd. A w Air Rivals mamy 6 statystyk czyli Atak, Osłonę, Obronę, Zwinność, Umiejętności i Paliwo. Zależnie od klasy Gear powinnyśmy rozdawać punkty statystyk odpowiednio, by później nieokazało się że mamy statystykami A-Gear, a wybraliśmy I-Gear. Lecz poza statystykami są oczywiście umiejętności, które mogą dopełnić nasz styl gry. Początkowo nie są one jakieś potężne, ale gdy zdobędziemy jakiś wysoki lvl, zaczyna się robić dość ostro. Ilość umiejętności dla wszystkich klas nie jest taka sama, lecz ilości u jednych rekompensuje moc u innych. Na przykład dla A-Gear, nie potrzeba bardzo dużo umiejętności, ponieważ i tak nie nadaję się do robienia uników, a prędzej do wytrzymywania ciosów i zadaniu zamiast kilku słabych ciosów, jeden potężny. Umiejętności jest od groma, chociaż raczej nikt mądry nie użyje wszystkich umiejętności jednocześnie.
    W Air Rivals mamy do wybory broń standardową i broń dodatkową, oczywiście podstawowa broń standardowa jest silniejsza od podstawowej broni dodatkowej, lecz obu broni używa się jednocześnie, dzięki czemu nie musimy się przejmować tym że broń standardowa jest o wiele silniejsza od dodatkowej. Oczywiście oprócz siły ataku ważne są jeszcze inne rzeczy, np. ilość strzałów, zasięg i waga. Chociaż wraz z tym jak powiększa się potrzebny lvl, do używania broni, tak i powiększają się statystyki broni.
    Po za walkami w grze, będziemy często odwiedzać sklepy. W których będziemy mogli kupować nowe bronie zwiększające siłę naszego gear, osłony zwiększające naszą obronę, silniki zwiększające naszą prędkość i radary zwiększające zasięg naszych broni.
    Przeciwieństwie do normalnego FPS w którym człowiek walczy z człowiekiem, to tu walczymy przede wszystkim z różnego rodzaju mobami i bossami. Ci drudzy nie nadają się dla początkujących gracz, bowiem są oni bardzo potężni i nie mają oni małego LVL. Dlatego gdy zaczniemy pierwszą walkę z pierwszym bossem powinnyśmy nieźle się przygotować.
    W MMORPG są drużyny i gildie, a tu są brygady. Dobrze jest walczyć z bossem, całą brygadą, ponieważ grupowy ostrzał jest bardziej efektywniejszy i jednocześnie zmniejsza możliwość niepowodzenia.
    Na samym końcu chciałbym omówić szatę graficzną i oprawę muzyczną gry Air Rivals. Zaczynając od grafiki, jest ona w normie, lecz po jakimś czasie zaczyna ona denerwować przez to że wszystko jest podobne. Ze strony muzycznej nie mam jakichś uwag, ale nie każdemu muszą się podobać utwory z tej gry.
Wydawca: GameForge
Gatunek: Sci-Fi
Kategorie wiekowe:
Odnośniki:
Oficjalna Strona: http://airrivals.pl/
OS: Windows
Wymagania:
DirectX 9.0
Procesor: 1 GHz
Pamięć RAM: 512 MB
Karta Graficzna: 32 MB
Dysk Twardy 2 GB
Inne: Mysz, Klawiatura
Plusy: + Potrafi wciągać
+ Miła atmosfera
+ Małe wymagania sprzętowe
Minusy: - Monotonne grindowanie
- Potwory oraz mapy są do siebie podobne
- Trudne do ogarnięcia na początku
Rozmiar Pliku Instalacyjnego: Około 1.5 GB

Galeria:

MMORPG MMORPG MMORPG
Szybkie Linki:

Video:

Autor: | Data: 23/05/2011 16:34

Oceń grę:




Komentarze
Dyszak dnia maj 28 2011 11:56:19
Gra Godna uwagi ok 20 poziomu zaczyna sie coś dziać jako głowne mmo 6/10 jako poboczne 9/10 Pierwszy biggrin
dabus dnia lipiec 31 2011 17:58:30
Zobaczę i dam ocenkę music
PIOTTREK7 dnia sierpień 29 2011 09:16:49
A I MAM PYTANIE MUFCIE CZY JEST PO POLSKU
Patrickus1 dnia sierpień 31 2011 19:10:32
Tak jest po polsku i popieram jedna z najlepszych gier mmo biggrin wedlug mnie biggrin
MadziaDzielna dnia luty 10 2012 14:35:45
ale robi sie nudne po 20lvl
questy sa cekawe po 30lvl embarrassed

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG