Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 54,560
Najnowszy Użytkownik: ~koqkabpim60
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


Legend of Mir 3

Legend of Mir 3 LegendOfMir3

Legend of Mir 3 jest jedna z najpopularniejszych gier MMORPG na świecie. Produkowana jest przez firmę Wemade. Jest to typowa komputerowa gra fabularna. Grafika gry jest izometryczna. Do dyspozycji mamy trzy klasy postaci: Warrior, Wizard, Tao. Każda ma indywidualne czary i cechy, które rozwija poprzez zdobywanie kolejnych poziomów.
Jak zapewne dowiedziałeś się już z innych działów Legend of Mir 3 jest grą sieciową bardzo podobną (stylem rozgrywki) do Diablo. Na początku gry wybierasz jedna z trzech klas postaci:  maga, wojownika lub taoistę. Mag posiada najwięcej czarów ofensywnych spośród wszystkich klas. Może walczyć z wieloma przeciwnikami na raz, oraz przejmować potwory (zwane mobami). Mag posiada także najmniejszą ilość punktów życia i w bezpośrednim starciu z przeciwnikiem nie ma szans. Drugą z dostępnych klas jest Wojownik. Posiada liczne umiejętności związane z Bronią (np. może ranić klika mobów jednym uderzeniem miecza). Jako, że nie walczy na dystans wojownik ma najwięcej punktów życia, i nosi najmocniejsze zbroje. Trzecią postacią jest Taoista. Jest to kapłan, może leczyć innych i przywoływać potwory walczące razem z nim. Taoista posiada szeroką gamę magicznych tarcz obronnych, osłaniających innych graczy, oraz może ich wskrzeszać. Wiele osób pyta kim gra się najłatwiej, która postać jest najlepsza, najpotężniejsza. Każda z klas jest (w założeniu) sobie równa i każdy ma swoje wady i zalety.

Świat gry jest ogromny. Podzielony został na szereg map zamieszkałych przez wszelkiego rodzaju potwory. Większość graczy przebywa w miastach, a najpopularniejszym z nich jest Woomaylion Wall (zwane po prostu "ww" ). Jeśli masz jakiś problem, czy też chcesz z kimś pogadać to praktycznie zawsze ktoś tam jest.

Większość przedmiotów jest przeznaczona dla określonej klasy (każda ma mniej więcej ich tyle samo). Co do ilości to w świecie gry można znaleźć ok. 1100 unikatowych, odmiennych przedmiotów! Żeby tego było mało ? Każdy przedmiot może mieć tzw. "Rara" czyli dodatkową właściwość (o tym niżej), co zwiększa ilość przedmiotów praktycznie w nieskończoność

Jak wcześniej napisałem każda klasa ma swoje przedmioty z odpowiednimi dla nich właściwościami, i tak:

  • AC (armour class) - pkt obrony przed atakami fizycznymi
  • MR( magic resistance) - jak wyżej tylko dla ataków magicznych
  • ACC (accuracy) - celność
  • AGIL (agility) - uniki
  • HP/MP regen - odnawianie się życia
  • MC (magic class) - od tych punktów zależą obrażenia zadawane przez czary maga
  • SC (soul class) - jak wyżej dla taoisty
  • DC (damage class) - jak wyżej ale dotyczy obrażeń fizycznych

Prawie wszystkie właściwości podawane są w postaci minimalnej i maksymalnej (np. 3-9, 0-6). Jest to zakres, z którego właściwa liczba jest losowana podczas każdego ataku( wpłynąć na to może luck, o tym późnej). W grze występują także tzw. żywioły:  fire, ice, wind, light, darkness oraz phantom. Każdy mob, lub gracz może być odporny lub uczulony na dany żywioł. Jeśli przy przedmiocie jest napisane Att (np. fire) +2 to atak czarem ognia zostanie zwiększony (dwa razy mocniej niż przy +1). Dotyczy to również ataków bezpośrednich (np. mieczem). Dis (np. fire) x1 oznacza uczulenie na dany żywioł (jeśli ktoś zaatakuje nas żywiołem na który jesteśmy uczuleni obrażenia nam zadane zostaną zwiększone). Adv (np. fire) oznacza odporność na dany żywioł.
Oprócz tych właściwości każda broń może mieć tzw. luck. Można go dodać broni pijąc miksturę zwaną Benediction Oil. Ilość luck zwiększa możliwość zadania obrażeń maksymalnym MC/SC/DC. +1 luck to 10% szansy, +2 to 20% itd. Max luck to +7. Przeciwieństwem luck jest Cruse. Jest to szansa na uderzenie minimalnym MC/SC/DC. Dostajemy go podczas zabijania innych graczy i podczas picia Benediction Oil (to czy zostanie dodany czy odjęty luck jest losowe).

Wydawca: Webmade
Gatunek: Fantasy
Kategorie wiekowe:
Odnośniki:
Oficjalna Strona: http://www.dark-side.eu/
OS: Windows
Wymagania:
DirectX 9.0c
Procesor: 800 MHz
Pamięć RAM: 256 MB
Karta Graficzna: 32 MB
Dysk Twardy 3 GB
Inne: Mysz, Klawiatura, Głośniki
Plusy: + Koń jako środek transportu
+ Gra ma to coś co nie pozwala odejść od klawiatury
+ Dużo ciekawych miejsc do expowiska
+ Wspaniała muzyka
+ Dużo Bosów
+ Wojny Gildiowe
+ Możliwość posiadania klanowego zamku
+ Wojny o fortece
+ Duży nacisk na PvP
Minusy: - Brak
Rozmiar Pliku Instalacyjnego: Około 1200 MB

Galeria:

MMORPG MMORPG MMORPG
Szybkie Linki:

Video:

Autor: | Data: 02/09/2009 17:15

Oceń grę:




Komentarze
Angmina dnia wrzesień 02 2009 17:20:04
Gra jest naprawdę świetna gram w nią z 6lat i do tej pory mi się nie znudziła
T3chnoBoy dnia wrzesień 02 2009 17:31:18
Trochę jak diablobiggrinbiggrin Ale lubie takie gry, czas zobaczyc jak się prezentuje biggrin
T3chnoBoy dnia wrzesień 02 2009 17:37:26
A i ty dales do pirv serva strone... Ofiacjal to http://mir3.wemade.net/main/main.asp
Zomal dnia wrzesień 02 2009 17:48:29
No ale na oficjalnych serwerach to gra jest płatna, na darmowych NIE
T3chnoBoy dnia wrzesień 02 2009 19:25:32
A to przepraszam ;<
Mahomet dnia wrzesień 02 2009 21:53:05
Brak minusów coś ciekawegobiggrin
Ranexx dnia wrzesień 03 2009 20:21:25
Dziś pobrałem clienta. Wydawało mi się że to będzie jakieś gówno, a tu proszę zajebista gra, gracze mi wytłumaczyli jak mam grać itp., dlatego zapraszam na server ja jestem z tej gry bardzo zadowolony happy
adagiz dnia wrzesień 11 2009 16:12:15
O.O ile ciekawych plusow, zaraz zasysam nie ma bata.
Wolf dnia wrzesień 13 2009 09:22:12
Ta gra by była bardziej zajebista gdyby była 3D...ale co tam biggrin sciągambiggrin
DominiQ dnia wrzesień 18 2009 14:30:32
Podobno Wspaniala gra happy
Ugubugu dnia wrzesień 18 2009 14:33:11
Czyli jeśli gra jest płatna to jest źle? I najlepiej cisnąć na piracie? Podanie polskiej strony jako głównej to cios poniżej pasa....
Mahomet dnia wrzesień 18 2009 17:07:51
Brak minusów tak a ja jestem ideałem.
Strona jako główna polska? lol jedyny sukces w tym kraju jeśli chodzi o mmorpg
gothomog dnia wrzesień 20 2009 21:49:36
Nie ma gry IDEALNEJ jak bym w to zagrał pewnie znalazłbym sporo minusów ale nie zagram bo kierki typu 2d mnie odżucają
Pozdro dla osoby która nie dała minusów -.-
deb123 dnia wrzesień 23 2009 10:37:29
Zapraszam; gra Legends of Mir3
Serw - Gate Of Heaven
exp x128
strona: http://gohmir3.jun.pl/index.php
Eragog dnia wrzesień 27 2009 15:09:31
Brak minusów nieprawda są ale trzeba się naszukać ich mi ogułem nieprzeszkadzają gra super daje 70/100 choć aion jest trochę lepsza ale ociupinkę happy
Wojownik gier dnia październik 04 2009 15:30:20
Gra ma to coś co nie pozwala odejść od klawiatury


może dlatego że sobie palce do niej przykleiłaś??

a i tak kogo jest ten serw Agminy bo tak ludzi wciąga nie daje żyć
Sejanus dnia październik 06 2009 13:17:10
No co tyhappy dark-side.eu ten link powinien byc w reklamie, ale wlasciciel strony nie potrafi zmienci reklamyrazz
HeadHunter dnia październik 12 2009 14:24:11
Gram w ta gre 3dzien osiagnalem 12lvl trochę sie nudzi... zmienilbym w niej kierunek z myszki na klawiature;p pozatym ciekawa i w miare rozwinieta gra natomiast na serwerze avalon ktorym gram widze tylko wysokie lvle ocb nikt tam nie zaklada charow?? xD
GoodGodd dnia październik 24 2009 14:58:08
Na serwerze oprocz kilku zmian zostal wprowadzony exp x 3, oraz eventy calodzienne jak resp roznorodnych mobow na roznych lokacjach. happy zapraszam wszystkich !!!
GoodGodd dnia listopad 11 2009 23:15:16
Podaj nieprawdziwe dane happy poprostru probuj az sie konto zalozy. Dane niemusza byc prawdziwe ! pozdro
Sejanus dnia listopad 19 2009 17:01:11
Chomiczkuhappy tam nie musisz pisac prawdyhappy
TIKER dnia grudzień 28 2009 14:13:40
Podobna do diablo
biggrin
Grindor dnia grudzień 29 2009 18:09:13
Ooo brak minusówbiggrin
Mats149 dnia czerwiec 08 2010 16:26:01
Tyle + od graczy to ja też zagram xD a co mi tam biggrin biggrin
Piez dnia lipiec 17 2010 11:48:18
To i ja się wypowiem...

- Jak na taką grę to... STEROWANIE JEST KIJOWE -.-'
- grafika mogłaby być ciut lepsza

+ Duży nacisk na pvp
+ Dużo bossów
+ Zamki
+ Nawet klimatyczna i wciągając gra(chociaż mnie osobiście po tygodniu znudziła :/)

Ocena ogólna: 8/10
Feniks dnia lipiec 30 2010 10:10:59
Oddam konto za free pisać na priv oczewiscie w MIR3 albo Kal Online polskim

Pozdro dla leszczów
luki123 dnia październik 03 2010 16:05:41
Siemka happy chciałbym zagrać w ta grę i mam parę pytań:
1.czy jest jakiś serwer co jest spora liczba graczy? (tak kolo 100 lub więcej) happy

2. czy na oryginalnym serwie można grać za free i jak się tam przedstawia liczba grających osób?
fado123 dnia maj 05 2011 17:50:12
O fajna proroflcool
sonco dnia maj 17 2011 02:39:50
wole nostale ^^
Philox dnia czerwiec 15 2011 15:12:34
@Sonco
a co nas to Obchodzi ? Jeżeli się nie myle , to mamy komentować grę , a nie porównywać ją do innych. Jesli sie nie myle , to ta gra w niczym nie przypomina Nostale
Promyk dnia lipiec 26 2011 18:20:43
A ja lubie kanapki z majonezem... bugs
Promyk dnia lipiec 26 2011 18:21:04
Co do gry nie lubie takich klimatów happy
Quality dnia sierpień 25 2011 12:57:33
Jak to pobrac z polskiej strony?
damian95565 dnia grudzień 11 2011 14:46:00
Są może jakieś polskie privy, które działają? Te wszystkie linki które są podane(czyli dwa) nie działaja...bugssad , a chciałbym w to zagrać. Z góry thx.
HEHE dnia styczeń 16 2012 21:29:33
Są tu masz linka: http://mirmmorpg.toolart.pl/mirmmorpg/GOD/index.php całkowicie polski serwer i gra srednio ok 40 ludzi ( w ostatnich miesiacach co raz więcej) masa questow i ogolnie serwer wporzoclap
HEHE dnia styczeń 16 2012 21:30:35
Są tu masz linka: http://mirmmorpg.toolart.pl/mirmmorpg/GOD/index.php całkowicie polski serwer i gra srednio ok 40 ludzi ( w ostatnich miesiacach co raz więcej) masa questow i ogolnie serwer wporzoclap
BlackDevil dnia styczeń 16 2012 21:47:11
Dobra Panie i Panowie, konkretnie - jak chcecie pograć dłużej w mira, z graczami, którzy maja pare lat stażu, na serwerze mocno zmienionym, ciężkim, dopiętym i nie dla botów to polecam ten: -----> www.mir3.xn.pl

Zero lipy, solidne ekipy, dobrzy gracze pvp. Jeszcze pare miesiecy temu do 10 online, teraz 40-50.

Join & have fun!
Barcik7 dnia styczeń 16 2012 23:32:39
Polecam gre, jakos 7 rok mi leci jak w nia gramrazz
tu jets link do Polskiego serwera ktory ruszyl po resecie nie dawno jakis rok temu, zapraszam sluze zawsze pomoca nick Elene
http://mirmmorpg.toolart.pl/mirmmorpg/GOD/index.php

Zloty sa co rok czasami nawet i wczesniej duzo fajnych ludzi nic tylko grac, spotkac sie i pic i palic happy
sachael dnia luty 03 2012 18:58:14
Polecam spolszczenie ładne współpraca, eventy ciekawa wiara, game ogólnie OK polecam
Sejanus dnia kwiecień 15 2014 12:56:43
najlepszy polski priv jest tutaj: ageoftitans.eu
Sejanus dnia grudzień 03 2014 18:11:44
Gra ciagle istnieje i jest online, zapraszamy na dsmir3.eu

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG