Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

Reklama:

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 58,379
Najnowszy Użytkownik: ~Aileenbxr
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


Premiera polskiej wersji Lineage II już jutro!

Lineage II

Firma Innova, wydawca gier MMORPG z przyjemnością ogłasza, iż już jutro odbędzie się premiera polskiej wersji kultowej gry Lineage II. Po wielu miesiącach ciężkiej pracy nad tłumaczeniem oraz po kilku tygodniach intensywnych testów otwartej wersji beta, wszyscy polscy gracze będą mogli rzucić się w wir walki i razem ze znajomymi przeżywać przygody w ojczystym języku. Lineage II to baśniowy świat, pełen odważnych herosów i niebezpiecznych potworów, które czyhają na nierozważnych poszukiwaczy przygód. Dzięki dynamicznie zmieniającemu się otoczeniu, sytuacja w grze nigdy nie jest taka sama – poszczególne tereny mogą być zdobywane i przyłączane do innych królestw i frakcji, co ma bezpośredni wpływ na przebieg rozgrywki. W chwili obecnej Lineage 2 to jedna z najpopularniejszych gier MMO na rynku, a niedawne przejście na model F2P jeszcze bardziej poszerzyło grono użytkowników.

premiera L2 w Polsce

Po wielu miesiącach ciężkiej pracy dotarliśmy do celu – prezentujemy dzisiaj wszystkim polskim graczom zlokalizowaną wersję gry, dzięki czemu każdy ma okazje spróbować swoich sił w świecie Lineage II. Nie spoczywamy jednak na laurach – od razu zabieramy się do dalszej roboty nad dodatkową zawartością do gry, tak aby zapewnić naszym graczom kolejne miesiące wspaniałej zabawy. Już niedługo na polskim serwerze ruszą specjalne eventy, dlatego zachęcamy wszystkich do przyłączenia się do gry już dziś.” – powiedziała Konstancja Glinka, Project Development Manager Lineage II PL w firmie Innova.

LineAge 2 w Polsce






Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.


^ichigo997
Łubububu biggrin
DATA: 25/04/2019 14:12

~DziekiEvans
Postępy w odbudowie strony jak widać są znaczne, masakra xD (OGHR3N/Immo)
DATA: 13/05/2018 10:32

~gabrych00
Kiedyś to było
DATA: 23/10/2017 04:08

^ichigo997
Piękne stare czasy biggrin
DATA: 22/10/2017 02:07

^Sylian
Macham do was, kopę lat!
DATA: 27/07/2017 17:29

#Zomal
Rejestracja na stronie została wyłączona. Portal zostanie zmigrowany na nową platformę pray
DATA: 19/07/2017 20:18

~Snik3
Łojeja ale mnie tu dawno nie było ^^
DATA: 04/06/2017 18:20

~Dragoin
O ******. Tyle wspomnień
DATA: 09/05/2017 22:33

~Tarori
Ale mnie tu dawno nie było haha biggrin
DATA: 10/01/2017 14:33

~Delic
Serwus happy
DATA: 15/11/2016 17:01

~zevisto
Mnie ktoś pamięta ? biggrin
DATA: 05/10/2016 20:35

~Zielodziarz
zbyt duzo to sie raczej tu nie dzieje hehe
DATA: 24/08/2016 18:29

^ichigo997
Oho immo ciebie to ja jeszcze nawet na skype mam biggrin
DATA: 02/06/2016 23:30

~DziekiEvans
No niestety ale Evans dobił ten portal całkowicie. Tak to ja OGHR3N/Immortalos xD
DATA: 02/06/2016 12:26

^ichigo997
Kosmicznie odległe czasy... Ale wspomnienia jak najbardziej pozytywne biggrin
DATA: 28/05/2016 23:09




Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG

Wymiana Buttonów:
grynaprzegladarke.net - gry przeglądarkowe
Rockstar Minecraft
Portal o serii gier Call of Duty

Kanał na FB: