Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

Reklama:

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 58,379
Najnowszy Użytkownik: ~Aileenbxr
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


20Euro za podstawkę i 3 dodatki!

World of Warcraft

Kiedy ostatnio wychodził dodatek Cataclysm do gry World of Warcraft wydawca zorganizował sporą obniżkę cen za wszystkie dodatki oraz podstawkę. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że Blizzard znowu obniżył ceny, i teraz za podstawkę z dodatkiem Burning Crusade zapłacimy zaledwie 5Euro, za dodatek Wrath of the Lich King kolejne 5Euro natomiast za Cataclysm 10Euro. Czyli za śmieszne 20Euro czlu ponad 80 zł możemy zakupić wszystkie dodatki jakie powstały do tej pory. Korzystając z promocji będzie można grać przez miesiąc z innymi graczami, jeśli zdecydujemy się na zakup dodatku Mists of Pandaria zabulimy pewnie normalnie.

World of Warcaft dzięki nowemu dodatkowi staje sie grywalny






Komentarze
Venik dnia sierpień 22 2012 11:00:45
Chyba nie widać obrazka , albo to tylko ja.
Zaktualizowany Battle Chest, a MoP faktycznie będzie w normalnej cenie. Biorąc pod uwagę ile już Blizzard zarobił na nas to mogliby dać 1 gratisowy miesiąc do każdego nowego dodatku.
Nivellen dnia sierpień 22 2012 11:09:00
Teraz obrazek powinien działać.
Gom3z dnia sierpień 22 2012 11:15:51
He, znów tanio przynajmniej będę miec kolejny miesiać taniej happy
Venik dnia sierpień 22 2012 11:50:19
Ok, obrazek śmiga biggrin

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.


^ichigo997
Łubububu biggrin
DATA: 25/04/2019 14:12

~DziekiEvans
Postępy w odbudowie strony jak widać są znaczne, masakra xD (OGHR3N/Immo)
DATA: 13/05/2018 10:32

~gabrych00
Kiedyś to było
DATA: 23/10/2017 04:08

^ichigo997
Piękne stare czasy biggrin
DATA: 22/10/2017 02:07

^Sylian
Macham do was, kopę lat!
DATA: 27/07/2017 17:29

#Zomal
Rejestracja na stronie została wyłączona. Portal zostanie zmigrowany na nową platformę pray
DATA: 19/07/2017 20:18

~Snik3
Łojeja ale mnie tu dawno nie było ^^
DATA: 04/06/2017 18:20

~Dragoin
O ******. Tyle wspomnień
DATA: 09/05/2017 22:33

~Tarori
Ale mnie tu dawno nie było haha biggrin
DATA: 10/01/2017 14:33

~Delic
Serwus happy
DATA: 15/11/2016 17:01

~zevisto
Mnie ktoś pamięta ? biggrin
DATA: 05/10/2016 20:35

~Zielodziarz
zbyt duzo to sie raczej tu nie dzieje hehe
DATA: 24/08/2016 18:29

^ichigo997
Oho immo ciebie to ja jeszcze nawet na skype mam biggrin
DATA: 02/06/2016 23:30

~DziekiEvans
No niestety ale Evans dobił ten portal całkowicie. Tak to ja OGHR3N/Immortalos xD
DATA: 02/06/2016 12:26

^ichigo997
Kosmicznie odległe czasy... Ale wspomnienia jak najbardziej pozytywne biggrin
DATA: 28/05/2016 23:09




Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG

Wymiana Buttonów:
grynaprzegladarke.net - gry przeglądarkowe
Rockstar Minecraft
Portal o serii gier Call of Duty

Kanał na FB: