Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

Reklama:

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 6
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 58,379
Najnowszy Użytkownik: ~Aileenbxr
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


Proces powstawania Diany

League of Legends

Witajcie przywoływacze, w dzisiejszym newsie postaram omówić z wami proces tworzenia najnowszej bohaterki League Diany - Pogardy Księżyca. Szkice, fabułą i dźwięk to dzisiejsza zawartość w pewnym sensie wywiadu z ekipą Riot Games. Ludzie projektujący postacie do League Of Legends czerpią inspiracje z bardzo różnych źródeł. Jedni spacerują między roślinami, drudzy wertują historie innych bohaterów a trzeci znajdują inspiracje w swoich snach. Graficy, animatorzy i reżyserzy dźwięku mają naprawdę spory kawał roboty do zrobienia, lecz w tym przypadku na jaw wyszła informacja o prototypie Diany jeszcze kilka miesięcy przed stworzeniem jej, mieli ją w każdym bądź razie w planach. Zapoznajcie się z listą osób, które brały udział w procesie powstawania naszej nowej bohaterki Diany - Pogardy Księżyca:

Iain "Harrow" Hendry (młodszy projektant kreatywny)
Kienan "Knockmaw" Lafferty (młodszy grafik 2D)
Alex "CaptainLx" Lehmann (starszy animator)
Mike "IronStylus" Maurino (starszy grafik koncepcyjny)
Oscar "shadowMacuahuitl" Monteon (grafik postaci)
Adam "BelligerentSwan" Swanson (młodszy reżyser dźwięku)
Christina "NinjaChewyKun" Wun (grafik VFX)
Poniższa treść stanowi wywiad pomiędzy ekipą twórczą:


Jak wyglądały narodziny Diany?

IronStylus: Chcieliśmy zaprojektować bohatera, który kontrastowałby z Leoną, ale nie mogliśmy do końca uchwycić, jak powinno wyglądać to przeciwieństwo. Wypróbowaliśmy różne warianty, lecz nie byliśmy w stanie uciec od postaci, która wyglądała jak Riven albo laska w pancerzu. Na ten etap jej tworzenia poświęciliśmy około roku. Pewnego dnia trafiłem na jakieś anime, w którym pojawiła się postać idealnie nadająca się na wzór naszej bohaterki: dalekowschodnie rysy, smukła sylwetka i superciężki pancerz. To popularny motyw na Wschodzie i zarazem coś, czego brakowało naszej grze. Miała być zawzięta i nie okazywać emocji. Od samego początku wiedzieliśmy, kim ma być, i to dało nam możliwość skupienia się na aspektach takich jak radość z tworzenia i przekładania postaci na różne języki sztuki.
W jaki sposób przeszłość oraz stosunki pomiędzy Diany, Leoną i Solari ukształtowały jej szkice?

IronStylus: Wydaje mi się, że z czasem zaczęliśmy dokładać do bohaterów coraz więcej, żeby nadać im charakter. Zwiastun i szkice graficzne ukazały dwie części jej przeszłości i tła historycznego. Stworzyliśmy dwustronicowy komiks o jej powstaniu i skutkach pojawienia się. Do opowiedzenia jej historii wykorzystaliśmy cały możliwy arsenał. Jest połączona z inną postacią, ale też niezależna. Gdyby miał powstać film o dowolnych dwóch postaciach, to byłyby to Leona i Diana. Ideologicznie znajdują się na przeciwległych biegunach. Leona i Diana to śmiertelni wrogowie. Właśnie ze względu na ich przeciwstawność w Dianie jest tak dużo z Leony. Oczywiście można dostrzec między nimi podobieństwa, ale Diana jest postacią samodzielną. Obie są skromne, ukryte pod ubraniem, ale zarazem kuszą i nęcą, choć na różne sposoby. Diana, mimo swojego zakrywającego dużą część ciała ubioru, pozostaje seksowna i silna. Różni się sylwetką od innych bohaterów, a jej ruchy można umiejscowić gdzieś pomiędzy Tryndamerem a Akali. Ma w sobie coś z cichego zabójcy, ale to wrażenie przełamuje jej ciężki miecz. Jest interesująca pod każdym względem.
Harrow: To bardzo subtelny konflikt. Nie zawsze żywiły do siebie nienawiść.
IronStylus: Nie mogliśmy zdecydować, czym ma być, i wtedy Colt rEzreal" Hallam stwierdził: rheretyczka". Została wygnana z Solari. To zadecydowało o jej symbolice i braku emocji. rRety. Tak. To jest to". Po uporaniu się z tym pierwszym problemem drzwi do tej postaci stały przed nami otworem. Myśleliśmy o niej z pasją i to myślenie przeniosło się na wiele innych osób. Jest niesamowitą bohaterką, której charakter ukształtowała przeszłość.


Co było największym wyzwaniem przy tworzeniu Diany?

IronStylus: Nie okazuje emocji, jest zimna, ale zarazem klarowna i precyzyjna przy minimalnej mimice twarzy. Nie może wyglądać na znudzoną. A więc jak przedstawić obojętność bez znudzenia? Jak sprawić, żeby tragedia nie była taka smutna? Odpowiedź leży w odnoszeniu pewnych korzyści nawet poprzez tragedię.
CaptainLx: Więc musiałem zrobić z niej kozaka, a jednocześnie za bardzo jej nie zmieniać. Skończyłem właśnie Dravena, który jest wielki i ekspresyjny. Ona stanowi jego całkowite przeciwieństwo. rMoże tylko dopasuję pancerz - nie, to zbyt ekstrawertyczne". Miałem olbrzymie problemy, starając się odpowiednio wypośrodkować jej bezczynność i jednoczesną żywotność.

BelligerentSwan: To samo było z dźwiękiem przy przechodzeniu od Dravena i Jayce'a do postaci bardziej emocjonalnej. Wiarygodne przedstawienie tej mocy bez nadużywania wyrazu stanowiło prawdziwe wyzwanie. Odnalezienie odpowiednich tonów do odzwierciedlenia wyciszonej osobowości nastręczało sporo problemów.

NinjaChewyKun: Dla mnie frustrująca była próba zrobienia z niej kogoś, kto przywodzi na myśl Leonę, ale jest przecież kimś innym. Księżyc może być żółty, ale żółte może być też słońce. Trudno było znaleźć dla niej coś unikalnego.

Harrow: Praca z lektorem była przy niej trudna, ponieważ przez połowę czasu nic nie mówi. Nie jest ekstrawagancka, tłumi emocje. Nie chcieliśmy, żeby wydawała się martwa w środku. Jest postacią tragiczną, ale jednocześnie potężną.
W jaki sposób przenieśliście precyzję, chłód i powściągliwość Diany na szkice?

CaptainLx: Chcieliśmy, żeby była postacią tragiczną, lecz nie wściekłą czy zgorzkniałą. Wprowadziliśmy animacje powolne i szybkie (slow and chase). Przy spowolnieniu podczas pościgu reaguje tak, jakby chciała chwycić przeciwnika i przyciągnąć go do siebie. Zwróciliśmy uwagę na śmiech, który w jej przypadku można określić jako drwiący. To właśnie odzwierciedla jej charakter.

Knockmaw: Jest inna. Drzemie w niej niesłychana moc, ale niedostrzegalna z zewnątrz. W grafikach przedstawiona była jako spokojna, opanowana, bacznie obserwująca to, co dzieje się dookoła. Oczywiście musiała równocześnie dobrze wyglądać.

shadowMacuahuitl: Jej precyzję ująłem w mimice i modelu twarzy. Zacząłem od włosów, które określały osobowość tej postaci. Jej fryzura nawet mi się śniła. Pewnego dnia wstałem i narysowałem to, co widziałem we śnie, idealne krzywizny i stylizację. Przyniosłem szkic do biura i tak już zostało.

CaptainLx: Mam nadzieję, że spoglądając na grafikę, można sobie wyobrazić jej twarz w grze.


W jaki sposób związek Diany z księżycem wpłynął na szkice?

IronStylus: Wiedzieliśmy, że chcemy zrobić anty-Leonę, ale miała być kimś więcej niż tylko laską, która ma coś wspólnego z księżycem. Aby stać się postacią znaczącą, musi być samodzielna. Trudność polegała jednak na tym, że budowaliśmy ją, bazując na innym bohaterze. Większe obawy mieliśmy co do jej charakteru niż ikonografii. Użyliśmy księżyca do czarów, cząsteczek i arsenału. Każda faza księżyca ma własne ujęcie graficzne. Księżyc właściwie nic nie robi sam z siebie, więc przypisaliśmy mu moce: roztrzaskiwanie płyt, cięcie, chłód, jałowość. Wykorzystaliśmy go, żeby zaznaczyć przeciwstawieństwo wobec Leony. Dostosowaliśmy księżyc do własnych potrzeb, zamiast czynić z niego obiekt ucieleśniony. Wszędzie powtykaliśmy półksiężyce: we włosy, pancerz, animację śmierci, aż po ciosy i cząsteczki.

NinjaChewyKun: Księżyc podkreśla jej osobowość, zdystansowanie i chłód. Oczywiście całe to czczenie księżyca ma w jej przypadku głębszy sens.

CaptainLx:
Kształt animacji pomógł we wprowadzeniu księżycowego klimatu. Wybór księżyca jako obiektu czci jest wyrazem jej osobowości. Gdy powraca, pada na kolana i modli się do księżycowej bogini. Bardziej obawialiśmy się jednak o osobowość postaci niż o ikonografię księżyca, dzięki której mogliśmy wprowadzić więcej elementów wizualnych.
aki był najprzyjemniejszy moment w trakcie tworzenia koncepcji postaci Diany?

NinjaChewyKun: Wszyscy byliśmy podekscytowani i pełni pasji. To, jaką ma być osobą, zostało bardzo jasno określone. Szkice okazały się niezwykle inspirujące. Ja najbardziej lubię pracować nad bohaterami maksymalnie dookreślonymi. Wszyscy wiedzieli, jak mają wyglądać jej cząsteczki. Wspólna praca dostarczyła nam sporo frajdy.

CaptainLx: Współpraca to chyba najlepszy sposób na opisanie procesu jej tworzenia. Wyniknęło z tego mnóstwo zabawnych dyskusji. Przy tworzeniu Diany wywaliłem do kosza najwięcej animacji, ale tylko dlatego, że bawiliśmy się pomysłami. rCo się dzieje, jak skacze? Co się dzieje, jak się obraca?" Szukaliśmy równowagi między porywczością a naturalnym zachowaniem. Ludziom zależało i razem szukali u siebie nawzajem rozwiązań, więc praca nad tą postacią szła bardzo sprawnie.

IronStylus: Nikt się nie bał opinii innych ani zmian. Każdy chciał usłyszeć, co reszta ma do powiedzenia. Nikt nie był przeciążony. Wierzyłem we współpracę.

Knockmaw: Diana była... wewnętrznie uformowana. We wszystkich budziła pasję i każdy z nas z niecierpliwością czekał, aż będzie mógł nad nią pracować. Tak to wygląda, kiedy grupa ludzi jest w stanie pojąć pomysł, który zrodził się w czyjejś głowie.

Z tego co mogliśmy dowiedzieć się z poszczególnych zdań, wynika iż Diana jest postacią kontrastującą z Leoną, która swoim symbolem traktuje słońce. Oprócz tego, przy tworzeniu tej postaci, charakter przyczynił się do wyglądu szkiców a cała ekipa odwaliła kawał niezłej roboty. Mamy gorącą nadzieję że takie profesjonalne tworzenie postaci będzie miało miejsce już na zawsze, a może i udoskonalą cały ten proces jeszcze bardziej? Chciałbym poznać waszą opinię na ten temat.
 






Komentarze
Venik dnia sierpień 04 2012 19:38:59
Co tydzień czy też półtora nowe postacie i niby fajnie tylko czemu nie dostaliśmy nowej mapki.Wiadomo że się na tym nie zarobi ale kurcze ile można grac w tych samych pixelach?!
Darcus dnia sierpień 05 2012 12:33:23
Też czekam na nową mapkę i myślę że na początku sezonu 3 Riot Games przygotuje nam coś ciekawego happy

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.


~DziekiEvans
Postępy w odbudowie strony jak widać są znaczne, masakra xD (OGHR3N/Immo)
DATA: 13/05/2018 10:32

~gabrych00
Kiedyś to było
DATA: 23/10/2017 04:08

^ichigo997
Piękne stare czasy biggrin
DATA: 22/10/2017 02:07

^Sylian
Macham do was, kopę lat!
DATA: 27/07/2017 17:29

#Zomal
Rejestracja na stronie została wyłączona. Portal zostanie zmigrowany na nową platformę pray
DATA: 19/07/2017 20:18

~Snik3
Łojeja ale mnie tu dawno nie było ^^
DATA: 04/06/2017 18:20

~Dragoin
O ******. Tyle wspomnień
DATA: 09/05/2017 22:33

~Tarori
Ale mnie tu dawno nie było haha biggrin
DATA: 10/01/2017 14:33

~Delic
Serwus happy
DATA: 15/11/2016 17:01

~zevisto
Mnie ktoś pamięta ? biggrin
DATA: 05/10/2016 20:35

~Zielodziarz
zbyt duzo to sie raczej tu nie dzieje hehe
DATA: 24/08/2016 18:29

^ichigo997
Oho immo ciebie to ja jeszcze nawet na skype mam biggrin
DATA: 02/06/2016 23:30

~DziekiEvans
No niestety ale Evans dobił ten portal całkowicie. Tak to ja OGHR3N/Immortalos xD
DATA: 02/06/2016 12:26

^ichigo997
Kosmicznie odległe czasy... Ale wspomnienia jak najbardziej pozytywne biggrin
DATA: 28/05/2016 23:09

~Kyushin
Jestem przerażony tym, że kiedyś wszyscy żyliśmy tą stroną, a teraz jest martwa.
DATA: 26/05/2016 23:06




Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG

Wymiana Buttonów:
grynaprzegladarke.net - gry przeglądarkowe
Rockstar Minecraft
Portal o serii gier Call of Duty

Kanał na FB: