Wells fargo online podnikání http://lekarnuonline.com/ formulář souhlasu rodičů lékařské

Reklama:

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 39,353
Najnowszy Użytkownik: ~imrimkin32
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


Nowe gry MMORPG 3D ...

Tantra Online

Nowa Gra MMORPG w spisie : Tantra Online

Tantra Online to niezwykła i darmową grą popularnego gatunku MMORPG. Akcja gry Tantra Online przebiega na ogromnych połaciach terenów krajów Azji. Rozgrywka gry Tantra Online odbywa się w niezwykle szybkim tempie, dzięki czemu sympatycy rywalizacji PvP często wybierają tą grę z pośród innych dostępnych darmowych MMORPG. Nowi śmiałkowie mogą rozpocząć grę od wyboru jednej spośród czterech dostępnych klas postaci: Warrior, Rogue, Hybrid/Support, Mage. Nowi gracze Tantra Online już w około kwadrans mogą zdobyć 20 poziom ! Postać stworzona w Tantrze obejmuje wybranie jednej z ośmiu plemion, z których każda stanowi podstawowe klasy archetypu. Istnieją cztery postacie męskie i cztery postacie przeznaczone dla kobiet. Każda postać ma do wybory pięć twarzy i kilka stylów włosów do wyboru. Istnieją cztery główne statystyki w Tantra Online,  każde pokolenie rozpoczyna się w inny sposób z nich. Cztery statystyki to: Mięśnie, Nerwy, Serce i Mentalność. Uczestnicy tej gry mmorpg mają na początku do rozdysponowania 7 punktów statystyk zwanych

Informacje Gry: Tantra Online
Gatunek: Fantasy, MMORPG, 3D
Zasięg Gry: Globalny
Języki Gry: Angielski
Oficjalna Strona: Kliknij Tutaj
Platformy: Microsoft Windows, Linux
Zobacz Cały Artykuł: Kliknij Tutaj






Komentarze
mango008 dnia czerwiec 17 2011 20:41:48
Zara zasysam pray
mango008 dnia czerwiec 17 2011 20:42:39
Modle sie żeby chociaż to było fajne cool
bestsokrsis dnia sierpień 19 2015 02:21:22
http://skupsamochodowkrakow.ovh/

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.


~Kyushin
Siemka ^^
DATA: 23/05/2016 22:19

#Zomal
Siemka Panowie, ja od roku w Bydgoszczy jestem hmm!
DATA: 15/05/2016 19:08

^ichigo997
Majoneez staruchu biggrin
DATA: 11/05/2016 23:47

^majonez
A witam wink
DATA: 08/05/2016 18:31


~DziekiEvans
Widzę, że Evans z ekipą ładnie ogarnęli tą stronę ;_;
DATA: 30/03/2016 23:03

#Evans
Pozdro dla wykopków happy
DATA: 10/01/2016 21:42

~gabrych00
Fajnie by było gdyby znowu strona ruszyła, ;p Fajnie się tu kiedyś spędzało czas
DATA: 28/12/2015 06:36

~MadziaDzielna
Połamaną w szpitalu ale nadal żyje i mogę grać się jest ok
DATA: 26/11/2015 10:52

#Evans
Siema, jak żyjecie? happy
DATA: 16/11/2015 14:01

^Sylian
Mógłbym znowu ruszyć trzy litery i zacząć pomagać, napisz do mnie na Steamie albo na Email Evans
DATA: 16/11/2015 01:03

^Sylian
Widzę że coś tu się ruszyło!
DATA: 16/11/2015 01:02

~Tarori
a Tarori wciąż tu jest..^^
DATA: 27/10/2015 12:04

~gabrych00
Damn widzę Portal lekko zastał
DATA: 09/10/2015 00:15

#Evans
Pisanie newsów o grach i nowościach, ja organizuje rowniez wyjazdy na live eventy, wiec rowniez jezdzenie i foto-video relacje
DATA: 26/09/2015 14:14




Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG

Wymiana Buttonów:
grynaprzegladarke.net - gry przeglądarkowe
Rockstar Minecraft
Portal o serii gier Call of Duty

Kanał na FB: