Reklama:

GRY MMO 3D
GRY MMO 2D
GRY MMOFPS
GRY SPORT MMO
RACING MMO
Użytkowników Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 20,596
Najnowszy Użytkownik: ~Viper Presidento
Ostatnie Artykuły
Naviage
Shadowland Online
TransForce
LaYa Online
Krew Bogów


TERA Online - Znamy wymagania !

Tera Online

TERA: Podane Wymagania

    Koreańskie studio, które wydaje grę TERA właśnie napisało wymagania ! Są one przesadnie dużo i te słabsze sprzęty bez żadnych ulepszeń po prostu nie udźwigną tej gry ! Tera należy bowiem do produkcji MMO, które powoli wkraczają na rynek. Obecnie trwają Otwarte Beta Testy w Korei, dzięki czemu sympatycy produkcji mogą już teraz poznać tą imponującą grę. Przez niektórych graczy, produkcję, a raczej proces wkraczania na rynek możne porównać do gry Aion, gdyż jeszcze przed wydaniem gry ogromna liczba graczy stworzyła liczne portale, fora dyskusyjne na których prowadzono rozmowy dotyczące gry. Przejdźmy do rzeczy :

Podstawowe i zalecane wymagania wyglądają tak:

Podstawowe :

  • CPU : Intel Pentium 4 3.2G
  • RAM : 2GB
  • Karty Graficzne : Geforce 7600GT lub Radeon X1600XT
  • DirectX ; 9.0c
  • Wolne miejsce na dysku : 25GB

Zalecane :

  • CPU : Intel Core2 DUO E6750 2.66G lub AMD Athlon 64 X2 6000+
  • RAM : 2GB
  • Karta Graficzny : Geforce 8800GT lub Radeon HD 3870
  • DirectX : 9.0c
  • Wolne miejsce na dysku : 25GB
Jak już widzieliście powyższe wymagania, są one dość wysokie, i większość ludzi będzię miała z tym problem. Chociaż na te czasy, to 4GB Ram to podstawa.

Mamy jeszcze informacje jak na poszczególnych detalach będzie wyglądać rozgrywka. Jeśli nasz komputer spełniać będzie minimalne wymagania to, gracz będzie mógł grę spokojnie odpalić, lecz nie uświadczy prawdziwej przygody oraz wielu szczegółów.


W momencie, kiedy "spełnimy" wymagania zalecane" na detalach zobaczymy dosyć ciekawą rozgrywkę kilka elementów, jednak nie będzie to dla nas ideał i szybko możemy się znudzić

Największe wymagania :
  • CPU : Intel i7 (Socket 1366)
  • RAM : 4G
  • Karta Graficzna : Geforce GTX470

To właśnie na tych detalach zobaczymy wszystko. Spójrzcie zresztą sami na to zdjęcie. Wygląda lepiej niż życie realne ^^



Miłej gry happy






Komentarze
LexLax dnia styczeń 08 2011 14:28:20
Jakoś po przerobieniu Zomala nie wygląda on zbyt cudownie, jednak podstawowe informacje wyciągniecie -,-
Sylian dnia styczeń 09 2011 20:47:24
No Laptopku, ciezko bedzie sie cial co? annoy
LexLax dnia styczeń 10 2011 14:49:28
Zależy jaki laptop ^^
GolabeG dnia kwiecień 26 2012 12:33:27
Podejdzie na karcie graficznej Gforce 6600 ?sad

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Logowanie
 Nazwa Użytkownika

 Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.


^OGHR3N
Sprzedałem dawno temu konto z 50 levelem xD
DATA: 29/07/2014 12:34

~MadziaDzielna
Ma ktos moze na zbyciu konto do tery z 40 lvl ;d?
DATA: 29/07/2014 10:27

@Zomal
Jestem inżynierem sieciowym, pracuje na stażu, praca od 8-16, o 17 w domu i fizycznie/psychicznie
jestem wycieńczony ;/

DATA: 27/07/2014 20:09

~MadziaDzielna
a gdzie cie teraz wcina zomal ?
DATA: 27/07/2014 10:54

@Zomal
Ciężko z czasem nieco mam, ale kurcze może ugram godzinne dziennie to zawsze częściej notki by wpadały na Portal
DATA: 27/07/2014 10:23

^OGHR3N
Tyle, że już rozdają ogromne ilości kluczy (po 10k) do drugiej fazy CBE.
DATA: 26/07/2014 11:55

~MadziaDzielna
Do 30 nie mam klucza takze dont care
DATA: 26/07/2014 11:16

^OGHR3N
To masz niemały problem bo pierwsza faza CBT już się zakończyła, a następna dopiero 30-go xD
DATA: 24/07/2014 12:08

~MadziaDzielna
Ja nie mam kluczyka do arche age a bym pograla z 2 dni i spradzila z czym to sie je
DATA: 24/07/2014 09:23

~Meku71
Szkoda :C
DATA: 20/07/2014 17:40

^OGHR3N
Ja niestety już nie. Szybko jakoś się rozeszły ; )
DATA: 20/07/2014 17:36

~Meku71
Ma ktoś keya do Trove na oddanie ?
DATA: 20/07/2014 17:15

^OGHR3N
Ktoś gra w ArcheAge? (EU CBT1 oczywiście)
DATA: 19/07/2014 18:28

^OGHR3N
OMG. Ten Windows 8.1 jest dziki ;_;
DATA: 11/07/2014 18:00

~MadziaDzielna
Zapowiedz nowej klasy na Aura Kingdoms wysilisz sie o newsa oghren ?
DATA: 10/07/2014 22:57




Statystyki:
statystyka
TOP50 Gier MMORPG

Wymiana Buttonów:
Health Potion
Rockstar Minecraft
Portal o serii gier Call of Duty

Kanał na FB: